ABD Dışişleri Bakanı, İran'la yürütülen görüşmeler için haftaya yeniden toplanılacağını söyledi
ABD Dışişleri Bakanı Marco Rubio, İran'la teknik düzeyde yürütülen görüşmeler kapsamında heyetlerin gelecek hafta yeniden bir araya geleceğini belirtti.

ABD Dışişleri Bakanı Marco Rubio, İran'la teknik düzeyde yürütülen görüşmeler kapsamında heyetlerin gelecek hafta yeniden bir araya geleceğini belirtti.
Benzer Haberler
Tümünü Gör →İran Dışişleri Bakanı Abbas Erakçi ile Suudi Arabistan Dışişleri Bakanı Faysal bin Ferhan, İran-ABD müzakere süreci ve mutabakat zaptındaki yükümlülüklerin yerine getirilmesi hakkında görüş alışverişinde bulundu.
İran Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü Bekayi, İran’ın dondurulmuş varlıklarının serbest bırakılmasının ardından belirli ürünlerin satın alımında kullanılacağı iddialarına ilişkin, “Dondurulmuş varlıklarla ilgili bir sınırlama söz konusu değil.” dedi.

ABD ile İran arasındaki müzakerelere arabuluculuk eden Pakistan'ın İçişleri Bakanı Muhsin Nakvi’nin Tahran’a gittiği bildirildi.
ABD Başkanı Donald Trump, İran ile müzakere sürecinin iyi gittiğini belirterek, "İran, büyük tavizler veriyor." dedi.

NATO Sözcüsü Allison Hart, NATO Genel Sekreteri Mark Rutte'nin, "İtalya'daki Amerikan üslerinden 500 ABD uçağı kalktı" ve "Avrupa'nın tamamına baktığınızda, 4 bin ile 5 bin arasında uçuştan bahsediyoruz" ifadeleri hakkında açıklama yaptı.
İsrail ordusu, ateşkese ve ABD-İran mutabakatına rağmen Lübnan'ın güneyinde saldırılar gerçekleştirdi.
